söndag 4 maj 2014

IRIS LIGHTS, VACKRA BLOMMOR & HUSVISNING


Så kom de, de små söta ljusbollarna från Iris lights. De ger ett fantastiskt mysigt sken av sig och jag är supernöjd!  Jag beställde dem här! Väldigt mysig netbutik som även numer har fysisk butik i norra Bohuslän där innehavarna även bor.


När man minst anar det. Igår kom maken hem med vackra rosor till mig bara för att.... Min älskling är bra på mycket, men något han är väldigt bra på är att komma med trevliga små överraskningar när man minst anar det och mest behöver det.



Tjingeling söndagskväll!


Hur har ni det?
Nu är långhelgen på uppehällningen och jag njuter av de sista timmarna innan läggdags. Imnorgon är det uppåhoppa för att åka till jobb, skola/fritids och förskola. Känns rätt ok det med. I slutet av förra veckan kom de fina ljusbollarna från Iris lights som jag beställde i början av veckan. Supersnabb leverans alltså.
Idag har vi besökt min goa svåger och hans härliga fru i deras nyinköpta hus.
 Ett kanontrevligt, nyrenoverat hus ute på landet med endast 35 minuters bilresa från oss. Vi hade med oss lite hembakt så det blev en riktig mysfika i deras nya matgrupp. De har väldigt bra smak på just möbler och inredning då de har likadant matsalsbord som undertecknad, och även annat i hemmet.
Nu väntar en tvätt på att hängas upp, bäst att sätta fart!

KRAM PÅ ER!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails