torsdag 20 mars 2014

MARIMEKKO....ELLER?!




Som ni säkert förstått är jag helt såld på mycket av finska ITTALAS sortiment, då speciellt Marimekko-skålarna och Kiwi-lyktorna.
Originalet brukar ju kosta en slant, så mina "äkta " Marimekko-skålar har jag därför införskaffat på olika outlets till ett betydligt lägre pris. Vill man komma undan ännu billigare så har Miljögården snarlika skålar. Samtliga tre på bilden kommer från just Miljögården. Det var mitt lilla torsdagstips!



God kväll fina!

Här har ni en trött bloggerska på väg till sängen. Lååång arbetsdag och efterföljande APT tog nästan musten ur en. Hann iaf pussa på skrottarna innan det var läggdags för dem.
Imorgon fyller som bekant vår lille prins hela 5 år, så nu ligger paketen inslagna och väntar på att öppnas.
Om vi orkar så blir det paketuppvaktning med tillhörande sång riktigt tidigt på morgonen, då jag börjar jobba redan kl 7:00.
I vår familj har vi som tradition att födelsedagsbarnet får välja middagsmat och imorgon blir det kebab/hämtpizza enligt lille K:s önskemål. 

Nu är det sängen som gäller!

På återseende!


KRAM




Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails