tisdag 18 februari 2014

FLASKA ELLER VAS?




Hittade denna söta lilla  glasflaska på vårta närmaste lilla Ullared för nästan ingeting alls. Ett riktigt fynd, enligt mig! 
Här hittar ni mer info om varuhuset --->

God kväll på er!

Ny vecka om nyuppväckt blogglust! Hade ett par riktigt sköna lata lediga dagar med barnen under sportlovsveckan. Besök på badhus, lek med kompisar, sovmornar, långfrukostar präglade senare delen av förra veckan.
Nu är vardagen här igen och jobb väntar för min del imorgon.
 Idag besöktes vårt närmaste Ullared. Förutom "måstena" såsom strumpor och annat smått och gott, hittades lite mer eller mindre onödiga saker ner i kundvagn, såsom vasen/flaskan på bilden.

Nu: The´och frukt i tv-soffan!

KRAM SÅ LÄNGE!




1 kommentar:

Bella sa...

Kul att din blogglust är tillbaka :)

Fin flaska! Perfekt att kunna fynda på hemmaplan, måste erkänna att jag aldrig tagit mig till Göksäter, vet inte varför, men det har bara inte blivit av trots att jag varit på väg många gånger...

Ha det gott!!

Kramar Bella

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails