onsdag 3 juli 2013

SKÖNASTE BLUSEN JUST NU




Jag brukar ju oftast inte visa mig här i bloggen då jag inte känner mig jättebekväm med det. 
Dessutom tycker jag det är så många bloggerskor som är duktiga på outfitbilder, så det är ju synd om lilla jag kommer och svärtar ner deras sfär med inte-så -goodlooking-bilder
Men idag vill jag så gärna tipsa om favoritblusen just nu, hittad på KappAhl för endast 299:- gissar dessutom att den troligtvis finns på rean nu. 
Superskön och man känner sig sådär vardagspiffig som jag tycker jag oftast har svårt att få till.  Blusen finns även i vit och svart, är man väldigt förtjust i ett plagg så tycker jag man gott kan få lov att unna sig det i flera färger. Så nu ska jag spana in om den finns i svart med....

6 kommentarer:

Bella sa...

Hööru du, svärta ner i bloggsfären?? Jag blir glad när jag ser bilder på "vanliga" personer som inte tränat i timmar framför spegeln på rätt posé ;) Du är ju jättefin och din blus så snygg!!

Hoppas du hittar den i svart och så vill jag ses igen. Jag börjar min semester V 31 i år, på tok för sent, men då kan jag alla dagar!!

Kraaaam Bella

Nazima sa...

Tack ,va gullig du är! Jag kan ochså v.31. I början av den veckan är dock maken på jobbresa,men efter det är det nästintill obokat!

Kram på dig, fina du!

Postadress Torslanda sa...

Tjusigt! Hoppas du hittar den i svart. Alltid roligt med favoriter. Jag brukar också köpa favoriter i flera färger :)

Nazima sa...

Tack, snälla, Postadress Torslanda!!! Ja, när man väl hittat en favorit är det kul att ha den i lite olika färger. Ca mysigt ni verkar haft i huvudstaden, blev grymt sugen på en helg där framöver med familjen.

Kram

Memelie sa...

Favoriter är inte helt lätt att hitta så då gäller det att passa på att hamstra.

Hoppas du har det fint!!!

Kram!!!

Jemima sa...

Visst-good-looking tycker jag. =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails