tisdag 7 maj 2013

Maximal avkoppling och snart "helg" igen



Detta magasin ska jag gotta mig med i soffan när barnen somnat ikväll. Hoppas på mängder av inspiration nu när vi klinkrat färdigt källaren och  behöver pimpa till det lite...

Hej fina ni!

Tisdag redan och snart "fredag" , eller iallafall onsdag och röd torsdag och klämfredag efter det, så här blir man minsann lite veckovill. Maken har tagit ledigt på klämfredagen så jag klurara på vad vi ska hitta på. 
Annars väntar utflykt och picnick i Slottskogen  med makens bror och fru. Blir garanterat ett besök både på Barnens zoo och Plikta. Tror inte lilla A varit där förut så det blir nog premiär för hennes del.
Eftersom vi ska stå för det söta fikat så klurar jag nu på vad jag ska baka. Funderar starkt på att baka denna!
Återkommer med en liten rapport senare.

Nu måste jag rusa, ska iväg och hämta storskatterna på förskola och fritids nu.

KRAM

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails