tisdag 19 februari 2013

Vinst och fullspäckat på alla håll och kanter

Bild: Lånad

Ibland är vinstturen med även mig. Söta Vickan som driver denna härliga blogg  utsåg mig till en av 5 lyckliga vinnare av OLW:s smarriga Cheezeheartz. Jag har dock redan smakat dessa godingar och de är nästan ett måste med en skål med dessa när man kikar på Mellon!

Go´kväll alla fina!

Äntligen fick jag lite bonustid framför datorn, precis innan läggdags. Denna veckan är det mycket på agendan både jobbmässigt och privat. 
På torsdag kommer en go´kollega hit och visar skönhetsprodukter härifrån, (mycket bra sortiment till bra priser!), för mina vänner och kollegor. Go´fika utlovas ochså, som alltid på mina home-parties :-)

Nu är klockan på tok för mycket! It`s time to bed!

KRAM OCH GODNATT!!!!



1 kommentar:

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Såg att du vunnit!! Tjoho, så kul och grattis!!! (även om jag inte tycker dessa smakar så mycket:-)

Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails