torsdag 31 januari 2013

Nytt i soffan och helgen i antågande (igen!)

Nya kuddfodralet som jag klickade hem från H.M för ett tag sedan. 
I vinter/vår går husets inredning som vanligt i vitt och svart med inslag av ek och en utvald accentfärg som i år är en gammal kär favorit; nämligen grön!
Kudden till vänster kommer från en annan favorit när det kommer till design och mönster; Svenskt Tenn.

Go ´kväll i stugorna!

Torsdag kväll och snart helg igen, härligt!
Lite lagom mycket aktiviteter är inbokade, bl.a en tripp ner till storstan för ett besök på Alfons Åbergs kulturhus med barnen. Någon som varit där? isåfall vad tyckte ni?
 Ska bli kul att se de välkända uppbyggda miljöerna som finns i Alfons Åberg-böckerna. Mer info om kulturhuset hittar du här!

Önskar er alla en fin fredag, lediga som jag eller på skola/jobb!

KRAM

3 kommentarer:

Karin sa...

Åh vilken fin kudde, nu måste jag kolla in Hm home känner jag!

ExPIAtriate sa...

Jattefina kuddar! Later som en trevlig helg, jag alskar Alfons!!
Kram!

Nazima sa...

Tack, vad rara ni är! Alfons äger :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails