onsdag 20 juni 2012

Villervalla rules

Som flera av er förstått så är jag helt såld på Villervallas barnkläder. Kannofina och mjuka plagg till  bra priser som håller måttet oavsett tvättar. Me lajk!
 Efter att ha hållit mig länge nu gjorde jag slag i saken och klickade hem en sommarklänning till A och en matchande t-shirt till lille K. 
A fick själv "välja" färg  och inte blev det råååsa som länge varit favoritfärgen. Denna gång blev det gult. Kommer bli perfekt i sommar till brunbrända ben och armar!


 

3 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

De har verkligen superfina kläder. Handlade där en del när vi bodde i Linné fast nu blir det inte av ... kommer inte till Haga så ofta. Kanske webshop?

Ha en fin Midsommar.

Bella sa...

Jättefina kläder!!

Hoppas du haft en riktigt bra midsommarhelg så här långt och att det blir en skön avslutning av helgen.

Kramar Bella

Nazima sa...

Postadress Torslanda: ja, verkligen! kikade ochså in dit ofta när jag bodde i Göteborg,nu blir det mer sporadiska besök där, men desto oftare i webshopen :-) Kolla in webshopen, så mycket fint!!!!

Bella: Tackar! jag hoppas du ochså haft en fin midsommar!


Kram på er båda!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails