torsdag 16 september 2010

Vill ha samt helgstart idag

Den här här underbara klänningen sprang jag på inne på POMPdeLUX, för er som inte varit inne och kikat kan jag meddela att de har heeeelt underbara barnkläder och jag kommer garanterat klicka hem denna till min gosetös framöver.
Kommer bli perfekt klänning till höstens alla kalas och Alida kommer bli finaste tösen i stan (eller rättare sagt här på landet).
Idag börjar helgen för min del. Är ju ledig på fredagar och det ska bli så himlans skönt med lite hemmamys med barnen imorgon.
Lillprinsen har inte riktigt inte riktigt acklimatiserat sig i förskolevärlden än så för honom blir det nog lugnt och skönt att få spendera fredagen med mamsen och storasyrran.
Idag fick vi veckostädat så det känns gött att inte behöva tänka på det imorgon.
Imorgon kväll blir det fredagsmys i vanlig ordning, återkommer mer om det i senare inlägg.
Denna helgen är rätt så uppbokad jämfört med vad helgerna brukar vara. Kräftskiva hos goda vänner på lördag, en tripp till köpcentrumet i norr för att inhandla de sista födelsedagspresenterna till vår stora tös som fyller 4 inom kort står ochså på " to do"-listan.
Sedan skulle jag vilja hinna med att baka lite inför hennes kalas ochså, men det får tiden utvisa om jag hinner.
Trevlig torsdagskväll på er!!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails