fredag 18 juni 2010

Sjukstuga och ett trevligt paket med posten

God fredagskväll på er!
Vår fredag har inte var riktigt så god, men än är den inte slut så förhoppningar om en skön fredagskväll finns ju och förutsättningar finns för det med.... Igår kom mannen hem tidigare från jobbet, med feber och en rejäl förkylning.
Inte blev det bättre av att vår tös fick feber inatt så sömnen har varit en aningens orolig för oss allihop utom lillprinsen som *peppar, peppar, ta i trä* vaknar max en gång per natt. Detta har hänt två nätter i rad så vi hoppas detta håller i sig.
Dagen har gått i slow motion.
Jag som vanligtvis älskar att förbereda fredagsmys med allt som hör till hade ingen energi till detta så idag fick det bli hämtpizza och cola...Gott det med!
Dagens trevliga händelse var ett paket som kom med posten... Vår lilla tös fullkomligt älskar allt som har med "Hello Kitty" och rosa att göra. Lite lustigt det där, egentligen, för jag har verkligen ansträngt mig och då menar jag verkligen ansträngt mig för att inte ekipera henne i rosa a´la princess, men tji fick jag!
Hursomhelst hittade jag en görsöt Hello Kitty- väska på Tradera i nyskick, gissa vem som bjöd på denna och vann??? Alida blev sååå glad för denna och ville prompt ha den på sig när vi gick ut på promenad nu på eftermiddagen. Dessvärre fick jag inte förevigat detta, men fler tillfällen till det kommer!
Hoppas du har en riktigt fin fredagskväll. Själva ska vi mysa in oss i soffan med popcorn och sista dvd:n i Stephen King:s Pestens tid, som vi fick hemskickat i veckan...




Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails