söndag 9 maj 2010

Lite stolt är man allt.....

Idag var jag och dottern iväg på det andra Meandi-partyt ( i ordningen) för i år hos grannen och vännen Jemima och kan ni gissa??? Jag köpte inget! Kanske låter lite fjantigt men för en som älskar att shoppa loss som jag så är det lite av en bedrift....
Jag hade visserligen inte planerat att göra det heller , eller ja, kanske nåt litet typ någon mössa eller strumpor, men icke det heller!
Är sååå stolt över mig själv, då min lilla svaghet på just så kallade "homeparties" är att jag ALLTID köper något, med andra ord jag går aldrig tomhänt hem, men det var precis vad jag gjorde idag. Kände ärligt talat att det inte fanns nåt helt hundra som jag gillade samt att det mesta i Meandis sortiment kostar ju som bekant en slant.
Sedan så har vi en heldag i götet inbokat inom kort och jag vill hemskt gärna köpa lite vårfint till barnen där.
Både Kappahl, POP och Lindex har hur mycket snyggt som helst ute i sina butiker nu.
Sedan hade det varit kul om man kunde kommit sig till Villervalla när man ändå är i stan för deras barnkläder är nåt alldeles extra!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Hejja hejja!! det är starkt gjort! jag är som du! svag för shopping!! det är ju livet!! ;) hoppas ni mår bra1! vi vill gäärna ses snart!!! kan vi inte boka in en fre här snart! kan ju fråga när jennie är tidig, tror hon är det varannan eller var tredje, så kan vi ses allihop!! :-) kram

Jenny Shima sa...

Det är ju svårt att inte handla men ibland går det ju :). Jag håller helt med om kläderna, Villervalla har mycket fint och min lille Oliver ser extra busig ut när han har deras kläder på sig.

Nazima sa...

Jenny: Tack vännen!!!!!vill hemskt gärna träffas snart, nån fredag, vi kan ju kolla när Jennie är tidig så får ni gärna komma hit om ni vill, hade varit görmysigt!

Jenny Shima: Kan tänka mig att Oliver är görsöt i dom kläderna, i och med att dom är färgstarka så passar barn med lite mörkare färger väldigt fint i dom, även om dom är fina på alla barn :-)

Kram på er båda!

Postadress Torslanda sa...

Villervalla har nyligen öppnat en outletbutik också i Haga. Ligger bara något kvarter från den "stora "butiken på gågatan. Vet inte vad de har för öppettider, har bara gått förbi en gång och då var det stängt.

Nazima sa...

Tack för tipset, Postadress Torslanda!!!
Måste kolla deras öppetider, för ett besök där vill man ju inte missa :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails