torsdag 8 april 2010

För alla popcorn-lovers!

Vet inte om det är någon som lyckats undgå att jag är en popcorn-älskare av STORA mått. Kan lätt sätta i mig en jätteskål med popcorn. Och givetvis är det popcorn som jag brukar köpa när vi går på bio. I påskhelgen var vi ju som sagt på bio och såg Avatar, kan verkligen rekommenderas!
Naturligtvis ville vi ha något gott snacks att mumsa på och valet föll på en BLOCKBUSTER-meny, vilken innehåller två stora läsk, stor popcorn ock en stor påse baconsnacks.
I kassan hittade jag även dessa kryddor att krydda popcornen med. Meningen är väl att man köper EN och kryddar sina popcorn med, men jag slog till på tre stycken då det är långt emellan biobesöken för vår del. Sen är det ju inte helt fel att ha hemma och krydda sina hemmapoppade popcorn med, heller!
Vad är Ert absoluta"måste" i snacks/godisväg när ni går på bio?


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails