tisdag 9 februari 2010

Award

Jag har fått en award av Mia, tack Mia! Blev väldigt smickrad och glad!
Med utmärkelsen ska jag göra följande:
* kopiera awarden till min blogg
* länka till personen som gett mig awarden
* berätta sju intressanta fakta om mig själv
* välj sju andra bloggar att ge awarden till* länka till deras bloggar
* lämna en kommentar i deras blogg med information om att du gett dem en award.

Ok... håll i er, här kommer 7 saker om mig själv, om de är intressanta är helt upp till er läsare!

1. Jag har blivit intervjuad av Aftonbladet när jag pluggade till förskollärare

2. Jag har bilat ner till Frankrike

3. Jag har levt i ett kloster i Frankrike som 18-åring. Dock bara i en halv vecka :-)

4. Jag har aldrig spelat rollspel eller deltagit ett såkallat Lajv.

5. Soffmys för mig är en stooor skål med popcorn, något gott att dricka såsom läsk och en riktig kanonrulle i dvd:n

6. Älskar att laga mat & baka.

7. Kan inte förstå tjusningen i att ta en öl eller flera, får kväljningar bara jag känner lukten av öl!

Detta var sju saker om mig. Jag skickar vidare awarden till:

1. En helt vanlig mamma

2. Hemochliv

3. Iconfess

4. Jemima

5. Familjen4

6. FrökenMunk

7. Johanna


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails