söndag 13 april 2014

GOODIEBAGS & PÅSKVECKA




Visst kan man inte annat än bli glad av som gåvor som man får bara så där. I fredags när jag och de små besökte det nyöppnade apoteket i "vårt" centrum, kom vi förutom lite nödvändigheter  ut med en trevlig goodiebag, innehållandes lite smått och gott.
Tack Apoteket Hjärtat för gåvorna!



Hej söndag!

Påsken närmar sig med stormsteg, och i år har jag lite extra tur då jag har hela två lediga dagar på barnens påsklov som vi kan njuta lite extra av. Härligt! Ser fram emot lata dagar med långfrukostar, någon trevlig aktivitet och allmänt mys! 
Sedan kommer ju själva påskhelgen då vi faktiskt inte har så jättemycket inplanerat, faktiskt.
 På påskafton är vi bortbjudna till min kusin och goa vän och hennes lika mysiga familj. Alltid lika mysigt att träffas. Våra barn är i ungefär samma åldrar så det är lika mysigt för barnen som för de vuxna.
Nu ska jag fortsätta att njuta av denna lediga, lugna söndag!



KRAM

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails