fredag 11 mars 2011

Happy Fredag


Med denna vackra tulpanbuketten vill jag önska er ALLA en riktigt skön fredag och tillhörande helg! Ikväll ser vår fredag inte ut som den brukar.
Maken ska träffa killkompisarna och gå på rockkonsert. Rätt så klassiskt upplägg för deras träffar! 
Idag tänkte jag överraska barnen med middag på McD, deras absoluta favorithak. Inte särskilt ofta vi äter där, desto roligare blir det när vi väl gör det. När barnen somnat blir det TV och gott snacks i soffan hela kvällen. Ska nog köpa mig några tidningar att läsa ochså.

Denna helgen blir förhoppningsvis en av de roligare, efter två låånga helger fulla med sjukdomar och sängliggande. Men nu är vi som sagt banan igen.
Middag med goá och söta J med familj står på schemat annars rätt lugnt. Blir nog lite Mellokikande ochså, kan jag tänka mig.

TGIF!!!


1 kommentar:

Mamma Mia sa...

Hoppas att helgen blev så bra som du hoppades på. Jag har ju inte varit hemma i dag så jag
ligger lite efter med det som jag vill få gjort
i dag men det får nog vara eller så gör jag det ändå. Men nu är det "vila på maten"
Kramis Mamma Mia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails