torsdag 30 september 2010

Blingoparty!

Jag gillar ju som  bekant att shoppa kläder, speciellt till mina barn, och springer gärna på klädpartyn. Det senaste halvåret har det varit lite tunnsått med just klädpartyn så gissa om jag glad jag blev när jag blev inbjuden till ett Blingoparty hemma hos fina "mamma"kompisen  S!
Blingo var en ny bekantskap för mig, på barnklädesfronten.
 Jag blev bara positivt överraskad, så himla härliga färger och material och framförallt gillar jag deras "koncepttänk", där de delat in sina kollektioner i mindre så en del av sortimentet är lite "rockigt", ett är lite "retrostyle" och det  tredje lite "romantiskt" stuk på kläderna.
Ni kan nog gissa vilken av dessa som jag gillade mest!

Till Knut blev det den här:

 Och till Alida hittade jag den här. Perfekt kompromiss; hon fick en rosa klänning men inte för "prinsessig"!!

Nu är det snart fredag igen och min lediga dag som mjukstart på helgen, underbart!
 I helgen väntar lite olika aktiviteter såsom middag hos svärföräldrarna, och barnkalas. Alldeles lagom uppbokat, tycker jag!
Vad har NI andra för helgplaner?

2 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Fina båda två! Lite för mycket färg för min smak men gillar ekotänket.

kram Mia

Nazima sa...

Ja, smaken är olika :-)
Om du gillar lite mer milda färger o så , så har dom ett koncept som kallas"romantiskt" tror jag, med lite milda färger och lite mer volanger o så, väldigt söta grejer det med!
/A

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails